ميدو عن أزمة لاعبي الزمالك:" لازم اعتذار رسمي من حسين لبيب"

تاريخ النشر: 22/10/2024
152
منذ 19 ساعة
حسين لبيب

تحدث أحمد حسام ميدو نجم الزمالك السابق، عن أزمة لاعبي نادي الزمالك مع فرد أمن ملعب آل نهيان بالإمارات.

وكتب ميدو عبر حسابه الرسمي على موقع التواصل الاجتماعى:"‏اولاً الجماعه هنا في الإمارات قمة الأدب والذوق وعمرهم مابيتعاملوا مع اي شخص بعجرفه بالعكس مسؤولين الأمن هنا عندهم هدوء كبير جدا في التعامل ومتدربين بشكل كويس ازاي يتعاملوا مع الضيوف اللي ممكن يكونوا مش فاهمين كويس قانون الإمارات ففكرة ان في تعنت ضد الزمالك دي لازم نشيلها من دماغنا".

اقرأ أيضا

نجم الأهلي السابق يهاجم كهربا| ماضيك سئ

تجميد وعرضه للبيع| قرارات جديدة تنتظر كهربا

واضاف نجم الزمالك السابق:"خالص..بحيي كابتن حسين لبيب على وقفته مع ولاد النادي ولكن الزمالك مايدفعش فاتورة تهور بعض الأشخاص اللي المفروض يبقوا عارفين كويس اوي انه اول لما بيطلع بالطيارة هو بيمثل صرح عظيم اسمه الزمالك والاهم من كده انه بيكون سفير لمصر لحين عودته مره أخرى!!".

وواصل:" لازم الزمالك يطلع بيان فورا يعتذر فيه عن الأحداث اللي حصلت ويعلن استعداده التام للتعاون مع السلطات الاماراتية لحين الانتهاء من التحقيقات".

وتابع:"ويعلن في البيان انه هيوكل اكبر محامي في الامارات للدفاع عن اولاده ويعلن ان هذه الصفحة اغلقت تماما بالنسبه لباقي اللاعبين والجهاز الفني وان المجموعة في حالة تركيز كبيرة للقتال يوم الخميس للعودة بكأس السوبر ولتأكيد أن الزمالك قولا وفعلا ".

حمل تطبيق كورابيا الآن